خبر فوری و کمک لطفاً
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 675
بازدید کل : 283104
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, :: 22:57 :: نويسنده : فافا

سلام دوستان خوبین کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک کنید نظر بدید مخصوصا اونایی که تجربه ایی دارن یا دیدن

همسری ارشد ازاد یکی از گرایش های عمران قبول شد جفتمون دودل هستیم سر اینکه الان بعد از اموزشی بره برای ثبت نام ارشد سربازی بمونه برای دوران عقدمون یا نه سربازی ادامه بده اینم بگم که ایشالا به امید خدا ما سال دیگه اخرای سال شاید بیان برای خواستگاری حالا نظرتونو بدید که کدوم راه بهتره و کدوم تصمیم باعث میشه پدرم بیشتر خوشش بیاد اینکه داماد ترم اخر ارشد باشه حالا سرکارم بره بعد از عقد بره برای سربازی یا نه اینکه بگیم داماد شرایطش اینجوریه که پنج شش ماه از سربازیش مونده بعد از سربازی برای ارشد میخواد بخونه

من نفسیم اول قرارمون این بود که بره سربازی بعد از یکسال از خدمت دانشگاه پیام نور ثبت نام کنه اخه قانون گذاشته بودن که سربازبعد از یکسال از خدمتش هم زمان با سربازیش میتونه فقط دانشگاه پیام نورم درس بخونه اما امروز همسری میگفت اونجا بچه ها میگن این قانون برداشتن اگه راجبه این مسئله هم اطلاعی دارید بگید ممنون میشم

منتظرتونم

دوستای خوبم:چقدر خوبه که دارمتون چقدر خوبه که هوامو دارید چقدر خوبه که همراهمید از ته دلم دوستون دارم ممنون از کامنتاتون دعامون کنید برای تکمیل ظرفیت همسری یه رشته خوب جای نزدیک قبول بشه این قبول شدن خیلی رو زندگیمون تاثیر داره هروقت دستاتون بلند کردید سمت خدا ما رو هم فراموش نکنید بازم مرسی از همتون واقعا دیروز متوجه شدم شماها خیلی برام باارزش تر از دوستام تو دنیای غیرمجازی هستید



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت1:18---1 مهر 1393
وا خدا مرگم فافا رقم بزنه نه رغم بزنه!!!!
اشتباه تایپی بوده درستش کن آبرو م رفت
دوست خوبم:رویا الان باز رفتی کامنت خوندی یا نه این کامنتت برای قبل الان رسیده:)شدی 19 خانوم دکتر ده بار از روش بنویس:)


آتوسا
ساعت12:42---26 شهريور 1393
سلام فافا جون،حالت خوبه عزیزم؟
دوست داشتم زودتر حالتو بپرسم ولی کامنت نذاشتم،گفتم تو این حالت بیشتر دوست داری جواب سوالتو بشنوی تا یه احوال پرسی...
امیدوارم حالتون خوب باشه و بتونید یه تصمیمی بگیرید که به نفعتونه
دوست خوبم:سلام عزیزم خوبم مرسی از درکت عزیزم شما هروقت دوست داشتی کامنت بزار من تو هر حالی باشم جواب دوستای گلمو میدم بوووس


دریا
ساعت1:16---26 شهريور 1393
ایشالاااااا عزیز من
نصیحت کردن من جایز نیست چون خودت بهترین و صبور ترین دختر روی زمینی خودت میدونی خدا بخواد چه ها که نمیکنه مثل قضیه من

دوست خوبم:من همچینم صبور نیستما:)وای دریا خیلی خوشحالم باز با اقا مسعودی بوووس عزیزم


دریا
ساعت20:53---25 شهريور 1393
امروز تمدید شده بوداااااااااا رفتی؟
من از اینترنت ثبت نام کردم

از اخحبار پیگیری کن به من خود سنجش یا نمیدونم کجا که قبلا عضو شدم ایمیل میزنه اخبار جدیدو تا امروز بوووود حالا بازم باشه نمیدونم
دوست خوبم:بابای همسری پیگیر کار نفسیم هستش چند روز پیش تکمیل ظرفیت ثبت نام کرد حالا دیگه امیدم به خداست


رویا
ساعت20:46---25 شهريور 1393
سلام عزیزم .من که دعا میکنم اون چیزی رغم بخوره که صلاح و خیر و ارامش هردوتون درش هست گلم.انشالا خدا هوای شما رو داره.ببین فافای عزیزم من خاله م وقتی عقد کردن همسرش رفت سربازی و البته راه دور افتاد و با کلی نامه نگاری تونست بیاد شهر خودمون و توی وقت اداری میرفت و بعدشم به قول تو انگار میرفت سر کار.برای همین میگم باید ببینی آقای همسری شرایطش چطوریا پیش میره که انشالا بین ارشد ویا خدمت یکی رئ انتخاب کنه.من که دعا میکنم اتفاقای خوبی در انتظارتون باشه عزیزدلم
دوست خوبم:سلا خانوم دکتر مرسی عزیزم ایشالا هرچی خیر برامون پیش بیاد بوووووس برای خانوم دکتر خوشجل موشجل خودم


دریا
ساعت1:18---24 شهريور 1393
فدات شم الهییییییییییییییییییییییییییی یییی
هستی؟بیا الان اپ شد
دوست خوبم:خدا نکنه عزیزم.تو هم که بیداری امدم:)


دریا
ساعت23:58---23 شهريور 1393
پارتت کلفته بابا تا گفتم گفت خودم دعا کردم
دوست خوبم:وااای دریا مرسی خیلی خوشحال شدم بوووووووس از اقا دوماد هم تشکر کن بگو فافا گفت خیلی ممنونم اجر زیارتت با امام رضا


یه غریبه که گاهی سر می زنه
ساعت15:35---23 شهريور 1393
سلام
تبریک می گم.
گاهی بهتون سر می زنم و می خونم. راجع به این سوال:
اگر بره دوره فوق لیسانس رو بگذرونه، با توجه به این که دوره آموزشی رو هم گذرونده و ازدواج هم ان شا الله بکنید، احتمالش زیاده که بتونه یه جا امریه بگیره با مدرک ارشد به خاطر متاهل بودن.
بنابراین عاقلانه تر اینه که بره ارشد بخونه، اگر بعد از ارشد و ازدواج امریه گرفت، که خوبه، اگر هم نگرفت که چیزی رو از دست نداده و تازه با مدرک ارشد میره باقی خدمت رو می گذرونه.
دوست خوبم:سلام ممنون ایشالا هرچی خدا بخواد به صلاحمونه پیش بیاد مرسی از اینکه راهنمایی کردید


تمنا
ساعت12:05---23 شهريور 1393
درسته عزیزم ممکنه یه قوانینی بیاد که شامل معافی همسریت بشه اما ممکنه هم یه قوانینی بیادکه حتی اضافه بشه تااونجاکه من یه بارتواخبارگوش دادم گفتن میخوان سربازی رو از21ماه 24ماه کنن ازاونطرف معافی هارو هم کم کنن اما خودتم یه تحقیق بکن!ولی اگه عقدکنیدهمسری تو شهره خودتون میفته وکمترمیشه ویکی ازاشناهامون که اینجورن هرسه ساعت میره روپست ومیادواینجورخیلیییییییییی دلتنگیت کمترمیشه وواسه همسریت اسون تره
اما من فقط به فکررضایت بابات بودم
اگه فک میکنی بابات باشرایط ارشدراضی میشه خب معلومه الان عقد کنید که خیلی خوووووووووووبه یعنیییییییییییی عاااالیــــــــــــــــــه...
ان شاالله حل میشه عزیزم هیچ نگران نباش چشم حتما براتون دعا میکنیم توهم مارو تو دعاهات یادت نره
دوست خوبم:اگه با ماست شک نکن که اضافه میکنن میشه سی ماه والا:)مشکل اینجاس من خودمم نمیدونم کدوم شرایط بابام بیشتر دوست داره رضایتش جلب میشه:(مرسی عزیزم منم حتما سرنماز دعاتون میکنم بوووس


سالي
ساعت10:11---23 شهريور 1393
من نميدونم نظرم رسيد آيا؟؟؟؟ يه عالمه نوشتم پريد!!!

در كل سربازي بره بهتره چون درس و بعدن هم ميشه همزمان با كار ادامه داد........ تجربه من بود.
موفق باشي در تصميمت گلم
دوست خوبم:نه نرسید:((میدونم اما نمیدونم چرا فکر میکنم اینکه بره ارشد بعد سربازی بهتره بابام اینجوری بیشتر خوشایندش میاد اصلا این وسط موندم سالی:((


مهدیه
ساعت22:41---22 شهريور 1393
سلام فافا جون
واااای اخ جون یعنی سال دیگه ایشالا عروسیت افتادیم دیگه!!!!!!???
فافا بنظر من ک دیگه سنی ازم گذشته و افتاب لب بومم!!!!!!!!!!!!!!سربازی واجبتره
الان بره تموم شه دیگه دوران عقد دوری ندارید و کارم میتونه پیدا کنه
اخه بدون کارت معافیت نمیشه نفس کشید!!!!درسو همیشه میشه ادامه داد
کار و سربازی خیلی واجبتره
ولی بازم نیگا کن ب معیارای پدرت


دوست خوبم:سلام عزیزم من خودم میگم عروسی بابا خبری نیست کع:)فدا مدا مادرجووون:))با پارتی همه جا میشه نفس کشید......


مریم
ساعت22:38---22 شهريور 1393
سلام عزیزم
فافا جون به نظر من سربازیو تمام کنن بهتره
چون اگه موقعیت کار پیش بیاد براشون تا مدرک سرباز نداشته باشه نمیتونه قدم جلوتر برداره
در ضمن فافا قبولی دانشگاه آزاد سخت نیست که آدم بگه ممکنه بعد از سربازی دیگه نتونه قبول بشه باور کن تا دو سال دیگه کنکور آزاد ارشد برداشته میشه
عاشقونه هات ابدی عزیزم
دوست خوبم:سلام مریم جون همسری منم نخوند اصلا اما الان دیگه فقط کارت با پارتی پیش میره یونی ازاد دولتی نداره من خودم میشناسم کسی رو که با مدرک ارشد برق از امیرکبیر دنبال کار چند ساله یکی رو هم میشناسم با مدرک فوق دیپلم تو یه رشته سطح پایین داره ماهی چهار پنج تومن حقوق میگیره دیگه متاسفانه قبل از مدرک پارتی حرف اول میزنه


دریا
ساعت22:19---22 شهريور 1393
وای فافا پست قبلی اسمم یادم رفته بود؟؟؟؟خخخخخ
اولش نوشتم که خیلی خوشحالم.......
وای عشقممممممممممم شما هم یه سال دیگه مال همید اخ جون هورااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا
بیا گوجییییییییییییم مااااااااااااااااااااااااااچ اخ از ته دلم بوداااااااااااااااااااا
بازم میگم بره ارشد بخونه ولی به مامانت بگو یه جوری از بابات بهت اطمینان بده....البته باباتم عاشقه درکتون میکنه به وقتش همه جوره
دوست خوبم:نه معلوم نیست تا خدا نخواد هیچی معلوم نیست ااااااااااااااااخ اروم بابا دردم گرفت چه بوس محکمی بود:)بابای من عاشقه اما میدونی که باباها در این موارد اعصاب ندارن فکر میکنن بچه هاشون دل ندارن:)دریا به اقای همسر بگو اونجا هست من نفسیم فراموش نکنه هااااا فراموش کنه بگو بهش دختر نمیدیم:))


بانو و محمدرضا
ساعت20:14---22 شهريور 1393
قبلا پستاتو خونده بودم !!!!!!!!!!!!!!
ینی یه جورایی قبلا آشنا شده بودیم ...
خلاصه من لینکیدمت عزیزم..... بازم بهت سر میزنم!!!!
دوشت دالم آجی جووووووووون
دوست خوبم:چه شدید انلاینی:)باشه عزیزم


بانو و محمدرضا
ساعت19:55---22 شهريور 1393
سلام فافاجون
تقریبا همه پستاتو خوندم... و برای اون پستت که گفته بودی دلتنگی کلی ناراحت شدم و بغض کردم......
عزیزم این روزا میگذره ولی به آینده فکر کن..... به روزایی که نفسیت پیشته و باهم زیر یه سقف زندگی میکنین..... به شیرینی اون روزا فک کن تا تلخی این روزات کمرنگ بشه..... میدونم سخته ولی چاره ای نیست گلم....
حتما بهم سر بزن. تو پست قبلی گفته بودی یه سایت عاشقانه میخوای. بفرما بیا وب من!!!! امیدوارم خوشت بیاد....
راستی من لینکت میکنما‌!!! دوس داشتی شمام منو بلینک.......
موفق باشی عزیزم.......
یا حق
دوست خوبم:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما.چه حلال زاده ایی تو دختر وقتی تو نوارچت دعوتم کردی اومدم وبت الان چندتا از پستاتم دیدم اما تو چه جوری تو این زمان کوتاه همه پست های منو خوندی:)مرسی عزیزم اومدم الان بازم میام


فاطیما
ساعت17:09---22 شهريور 1393
راستی فافاجون درسته و به احتمال خیلی خیلی زیاد تو شهر خودشون برا سربازی میافته درصورتی که متاهل باشه و تعداد روزهای مرخصیش بیشتره حقوق و....و چندین مورد دیگه ولی از خدمتشون کم نمیشه
فدات گلممممممممممممم
دوست خوبم:بالاخره از سفر برگشتی خوش گذشت:)میام وبلاگت سوالمو میپرسم عزیزم


فاطیما
ساعت17:04---22 شهريور 1393
سلام فافا جون والا من در این مورد نمیتونم بگم خیلی ماهرم اگه خواستی بدونی موقعیت شوهریت چه جوره تو سربازی میتونم بهت کمک کنم چون پدرم درجه داره و در این مورد چون شلغش هست اطلاعات دارم اما درمورد سوالت باید بگم درس خیلی مهمه و من خودم بادرس خوندن موافق ترم تا سربازیی بعد از عقد هم میشه رفت سربازی ولی این درصورتیه که پدرت با سربازی نرفتن مشکل نداشته باشه برا خاستگاری که با شناختی از پدرای گرامی دارم رو سربازی رفتن خیلی حساس هستن ولی باهمه اینا یکی از اشناهای ما تو این موقعیت قرار گرفت ولی مجرد بود منظورم عشق و.....نداشت و سربازی رو نرفت و داره الان درس میخونه و سربازی رو گذاشته بعداز درس خوندن
خودم زیاد اطلاع ندارم چون داداش هام هردو معاف هستن از سربازی و درس خوندن
دوست خوبم:سلام فاطیما جون از سربازی متنفرم ایییییییییییییش:(مرسی بابت راهنماییت بووس


zahra
ساعت15:42---22 شهريور 1393
سللام عزیزم.اول اینکه تبریک بابت قبولی بعد اینکه من اخلاق باباتو نمیدونم ولی اگه بابای خودم بودحتما ارشد رو میذاشتم تو الویت چون بابام به مدرک خیلی اهمیت میده و سربازی همونجور که خودتم گفتی وقتی ارشد بخونه سربازیش صبح تا ظهرو آسون میشه.ولی بازخودت باباتو بهتر از همه میشناسی.
چه خوب که سال دیگه رسما مال هم میشین واسه منم دعا کن مامان نفسی یکم مهربون شه
دوست خوبم:مرسی عزیزم بووس منم نظرم همینه حالا تا ببینیم خدا چی میخواد.معلوم نیست من با برنامه ریزی خودم میگم سال دیگه:)


مرجان
ساعت11:32---22 شهريور 1393
سلام عزیزم چطوری بهتری؟
فافا به نظر من درسشو ادامه بده بهتره بابای تو هم وقتی ببینن دامادشون بخاطر ارشد گرفتن سربازیش مونده در این مورد زیاد سخت نمیگیرن چون همسریت روند طبیعی رو طی کرده

دوست خوبم:سلام مرجان جون من نمیدونم خوبم یا بد حالم بلاتکلیف شده اره منم نظرم اینه اما هرچی خدا بخواد بهتر به صلاحمونه ایشالا پیش بیاد بووس عزیزم


تمنا
ساعت21:35---21 شهريور 1393
اهان فک کردم معافی داره وفقط 3تا6ماه بایدبره!خب خودتو بذارجای بابات دخترتو به یه اقاپسری میدی که سربازیشورفته والان دانشجوارشده ومیتونه هم کناردرسش کارکنه یابه یه سرباز که فوق لیسانس داره اما تا زمانب که سربازیش تموم نشده نمیتونه یه کار درست و حسابی پیداکنه کدوم؟؟من که دخترمو به کسی میدم که سربازیشو رفته حالا اومده داره واسه ارشدمیخونه کارم میکنه
دوست خوبم:من میگم شاید حالا تا دوسال دیگه قانون عوض شد یه مواردی برای معافی گذاشتن که شامل همسری منم بشه خوو:(


تمنا
ساعت17:30---21 شهريور 1393
اوووووووووووم خب اول بگو ببینم نفسی تو چندوقت باید بره سربازی وچقدماه معافی داره؟؟؟؟؟؟
دوست خوبم:مثل همه 21 ماه باید بره


رویا
ساعت3:22---21 شهريور 1393
سلام عزیزدلم فافای نازنینم
فکر کنم قبلا هم برات گفته باشم نظرم را
ببین من اگر بجای شما بودم ترجیح میدادم که اول سربازی رو برم چون اگه بذاره برای دوران عقد واقعا سخته و اذیت میشه چون اون موقع رفت آمد ها بیشتر شده رسما و سخته پیش هم نباشید از یکطرفم اگه اول بره خدمت ممکنه انشالا زودم یه موقعیت کاری عالی براش پیش بیاد که حتما باید پایان خدمت داشته باشه.
ارشد رو سه سال دیگه هم میشه خوند
من که میگم خدمت کلید شغل خوبه
این نظر من بود عزیزم انشالا بازم مشورت کن حتما تا بهترین تصمیم رو بگیرید
خیلی دوستت دارم
دوست خوبم:سلام رویا جون این راهی که تو میگی برای زمانی میتونست باشه که ما قرار خواستگاریمون برای دو سه سال دیگه باشه عزیزم بعد اینکه دوران عقد اگه بره سربازی صبح تا ظهر میشه فکر نکنم اینجوری زیاد سخت بشه مثل این میمونه که رفته باشه سرکار بعد من شنیدم زمان عقد حتما محل زندگی خودشون میفتن چند ماه از خدمتم کم میکنن حالا با این شرایط باز میگی سربازی اول بهتره رویا جون؟؟ممنون از راهنماییت خانوم دکتر بووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: